dijous, 20 de gener del 2011

Tinc clar els meus colors!

Si alguna cosa m'ha quedat clar durant la meva setmana i mig de vida es que hi ha dos colors que al meu pare li agraden molt. També he vist unes persones per la tele que els hi agrada molt correr darrera d'un objecte rodó...i encara no sé qui és el Messi però si sé que al meu pare li agrada molt!

Poc a poc estic descobrint moltes coses d'aquest món fora de la panxa de la meva mare...Sens dubte estaré ben atent i us aniré informant...


Un petó enorme a tota la família, entre el cap de setmana i ahir vaig estar molt content perquè van venir unes persones que m'expliquen els pares que són els meus padrinets i que ells també em cuiden d'una manera especial. Gràcies Rosa i Àlex!


Mua per tots i totes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada